گاورنر گازوییل (oil governer)

از گاورنر گازوییل در مشعلهای گازوییلی مدوله برای متناسب کردن سوخت عبوری استفاده می شود. برای داشتن فشار سوخت عبوری مناسب، از فشار هوای احتراق برای تنظیم گاورنراستفاده می شود. درابتدا نرخ جریان سوخت مطلوب تنظیم می شود كه با ظرفیتهای هوای مشعل مطابقت دارد. تنظیم كننده این میزان، تناسب سوخت و هوا را در تمام مدت راه اندازی ثابت نگه می دارد. تعدیل كننده فشار سیستم كنترل سوخت، اهرم بندی پیچیده را دراین نوع مشعلها حذف كرده است. یك شیر تك مرحله ساده به آسانی می تواند با موتوركنترل كوپل شده به وسیله دما، فشار یا سایر عوامل به راحتی میزان گرمای خروجی در هر زمان را مهیا سازد.
گاورنر گازوییل دارای شیر بالانس منحصربفردی است که برای فشار ورودی رنج 40 تا 100 PSIG طراحی شده است.
نكته: این تنظیمات برای تنظیم مقدار نسبت سوخت و هوای مشعل كابرد دارد و برای استارت اولیه مشعل با تكیه بر آگاهی كامل از طراحی مشعل می بایستی آن را استارت كرد.
درهنگام استارت، تمامی شیرهای اطمینان می بایستی بسته باشند. میزان ست شده فشار هوا و فشار گازوییل را كنترل كنید. ( برای 70 mbar فشارهوا حداقل فشار گازوییل باید 42 PSIG باشد) شیر هوای احتراق اصلی بسته، هوای پودرشده ( atomizing air ) باز و پیلوت مشعل جرقه می زند. دراین هنگام شیر گازوییل بازشده تا مشعل روشن شود. زمان كافی به مشعل دهید تا محفظه احتراق آن گرم شود. سپس به آهستگی شیر پروانه ای هوای احتراق را باز و همزمان شیر سوخت را باز كنید تا شعله پایدار شود.
برای داشتن شعله خوب، نسبت هوا و سوخت را با شیر گازوییل در حالت شعله بلند تعدیل و این مقدار را ثابت كنید. مشعل را به حالت شعله كوتاه بازگردانید و میزان تنظیم گازوییل شعله كوتاه را به وسیله پیچ تنظیمی كه برروی گاورنر تعبیه شده است، تعدیل کنید. (چرخاندن درجهت پات ساعتگرد و برعکس میزان سوخت عبوری را كاهش می دهد)
بعد از تعدیل کردن، در حالت شعله كوتاه به شعله بلند باز می گردیم. تنظیمات نهایی لازم نرخ تركیب هوا به سوخت را به وسیله شیر گازوییل انجام می دهیم.
محاسن:
- كنترل دقیق فشار خروجی گازوییل
- دارای سیستم تعدیل فشار برای كنترل شیر تك مرحله
- فشار ورودی 40 تا 1000 PSIG ماكزیمم دمای بهره برداری 1200 درجه سانتیگراد.
- دقت 30-1 در نرخ فشارسوخت به هوادر تمامی اندازه شعله ها
- قابل انجام تعدیل برای تنظیم شعله كوتاه
- قابل استفاه برای استفاده های طولانی مدت

راه های تماس

تماس با ما


کرج ، شهرک یاس ، مجتمع نیکان واحد 31


34277851 026

34277499 026

09352292109

info@ashak.co.ir